Siguranţă şi valoare cu sigla "alnostru.ro"

Criza din 2009 nu este o simplă criză financiară sau imobiliară, ci una care marchează sfârsitul unei ere, sfârsitul erei de consum haotic, tip "must have".
Orice sfârsit este şi un nou început. Noua eră va fi aceea a consumului prudent, bine gândit si planificat, în care calitatea produselor şi serviciilor va fi un element esenţial.

De ce este necesară calitatea?
Calitatea este un concept foarte frecvent utilizat în toate domeniile de activitate. Auzim tot mai des expresii de genul: calitate înainte de toate, calitatea face diferenţa, oferim servicii la cele mai înalte standarde de calitate.
O companie poate supraveţui numai în cazul în care produsele şi serviciile sale sunt minim la un nivel de calitate concurenţial.
Fără calitate nu există vânzări. Fără vânzări nu există profit. Fără profit, o afacere nu mai e afacere.

Unul din factorii esenţiali pentru realizarea si menţinerea performanţelor unei companii este calitatea produselor/serviciilor acesteia. Aplicarea conceptelor legate de calitate în sfera industriei şi a serviciilor reprezintă demersuri indispensabile pentru orice agent economic, în vederea îmbunătăţirii competitivităţii în condiţiile concurenţiale ale economiei de piaţă.

E important, aşadar, pentru propria prosperitate, ca firmele producătoare sau prestatoare de servicii să dea importanţa cuvenita calităţii şi implicit competivităţii produselor sau serviciilor oferite.

Nivelul de calitate a produselor şi serviciilor oferite de companiile care au obţinut dreptul de utilizare a siglei "Garantia Calităţii - www.alnostru.ro" depăşesc cu mult nivelul de calitate concurenţial, obţinând calificativul 
bun, foarte bun sau excelent la testele de analiză a calităţii efectuate de către laboratoare recunoscute la nivel european.
Acest lucru oferă producătorilor prestigiu şi prosperitate, iar consumatorilor mai multă siguranţă şi longevitate valorică.